Katowice od lat są jasnym punktem na e-sportowej mapie Świata. To właśnie tutaj, w Hali Widowisko-Sportowej Spodek i Międzynarodowym Centrum Kongresowym odbywa się jedno z najważniejszych wydarzeń świata sportów elektronicznych - Intel Extreme Masters. Już na przełomie lutego i marca 2017 roku oczy wszystkich kibiców e-sportowych skierowane będą na stolicę Śląska. Korzystając z tej wyjątkowej okazji, oraz tego, że jako Stowarzyszenie Sportów Elektronicznych mamy swoją siedzibę w Katowicach, mamy zaszczyt zaprosić Państwa do współtworzenia wyjątkowego wydarzenia -
I Ogólnopolskiego Kongresu Sportów Elektronicznych.
W Polsce nie było do tej pory takiego wydarzenia, które dotyczyłoby tej dynamicznie rozwijającej się branży. Rozwój wymaga dialogu oraz wymiany doświadczeń. Tematyka, zaproszeni goście oraz prelegenci, sprawią iż wydarzenie stanie się inkubatorem wiedzy i inspiracją dla dalszych działań. Naszą ambicją jest, aby OKSE stał się cyklicznym wydarzeniem, które w znaczący sposób będzie wpływać na profesjonalizację branży.
Kongres będzie pierwszą tego typu okazją do:
• budowania platformy spotkań firm i klientów branży e-sportowej,
• wymiany doświadczeń przedstawicieli różnych profesji wspierających środowisko e-sportowe,
• zaspokojenia potrzeby dialogu i współpracy między wieloma stronami zaangażowanymi w proces profesjonalizacji sportu elektronicznego
10:00 - Rejestracja
11:00 - Przywitanie przez organizatorów
11:15 - Panel dyskusyjny:
E – sport jako element rozwoju człowieka
w nowoczesnym społeczeństwie
12:10 - Zamknięcie i podsumowanie przez moderatora
12:15 - Przerwa kawowa
12:40 - Panel dyskusyjny:
Drużyna e – sportowa: szansa czy zagrożenie
w życiu młodego zawodnika
13:25 - Zamknięcie i podsumowanie przez moderatora
11:15 - Prezentacja:
GamesLab – wpływ gier wideo
na działanie ludzkiego umysłu
14:20 - Zamknięcie i podsumowanie przez moderatora
14:25 - Przerwa obiadowa
15:25 - Panel dyskusyjny:
Monetyzacja
w przemyśle e-sportowym
16:15 - Zamknięcie i podsumowanie przez moderatora
16:25 - Panel dyskusyjny:
Sport elektroniczny jako element gospodarki opartej na wiedzy. Nowe miejsca pracy i profesje
17:10 - Zamknięcie i podsumowanie przez moderatora
17:15 - Przerwa kawowa
17:25 - Panel dyskusyjny:
Prawo sportowe a sport elektroniczny
18:10 - Zamknięcie i podsumowanie przez moderatora
Ma 24-letnie doświadczenie w zarządzaniu branżą turystyczną, marketingiem, reklamą, sportem i e-sportem. Współwłaściciel podmiotów International Group. Założyciel British eSports Association oraz prezes eGames Group.
Przedstawiciel Twitch na Polskę. Zarządza programami partnerskimi oraz biznesem Twitch na polskim rynku. W branży esportowej od samego początku; około 15-sto letnie doświadczenie.
Psycholog biznesu. Wieloletni radca ministra w Urzędzie Służby Cywilnnej i Kancelarii Premiera i były wykładowca SWPS w Warszawie. Mentor, coach i trener umiejetności managerskich. Autor 80 publikacji naukowych.
Manager marketingu ds. parnterstwa & biznesu w firmie G2A, w której w 2014 roku rozpoczął działania związane z e-sportem. Obecnie, wraz ze swoim zespołem, zarządza ponad 200 influencerami związanymi z branżą.
Były lekkoatleta, medalista Mistrzostw Świata u18 i Mistrzostw Europy u20, Doradca Ministra Sportu i Turystyki w latach 2015 - 2017. Kierownik marketingu i sprzedaży Centralnego Ośrodka Sportu.
Jako Content Avenger odpowiedzialny jest za rozwój produktów i strategie kontentowe m.in. dla takich klientów jak Play czy The Coca-Cola Company. Współtwórca największych gamingowych kampanii w Polsce. Związany z domem mediowym MediaCom.
Jeden z założycieli agencji FantasyExpo. W firmie jest odpowiedziany za kreowanie strategii i wdrażanie nowych produktów na rynek.
Manager ds. partnerstwa i sponsoringu w Team Kinguin, zajmujący się rozwojem organizacji od samego początku jej istnienia. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży e-sportowej.
Twórca 1ndieWorld - największego portalu poświęconego grom niezależnym w Polsce. Założyciel fundacji Indie Games Polska oraz pomysłodawca projektu Games Rage.
Pracownik Instytutu Psychologii PAN. Głównym obszarem jego badań jest psychologia poznawcza, w szczególności wpływ treningu poznawczego z wykorzystaniem gier komputerowych na pamięć i uwagę wzrokową.
Doktorant na Uniwersytecie SWPS. Prowadzi badania nad neurologicznymi korelatami treningu poznawczego z wykorzystaniem gier komputerowych w obszarach percepcji, uwagi i pamięci roboczej
Działa w środowisku sportów elektronicznych od 12 lat. W branży pracował jako komentator, manager czy host. Aktualnie jest właścicielem prężnie rozwijającej się profesjonalnej organizacji Sferis PRIDE.
Założyciel i CEO agencji Galaktus PR specjalizującej się w obsłudze marek gamingowych i technologicznych. Współpracuje z firmami ściśle powiązanymi z e-sportem w Polsce i na świecie.
Redaktor naczelny portalu IzakTV.pl. Entuzjasta e-sportu, który zawodowo związany jest z rynkiem reklamy internetowej.
Bukmacher esportowy w STS. Od 5 lat związany z analityką sportową i esportową. Ważnym elementem zespołu bukmacherów został w 2016 roku specjalizując się w League of Legends oraz CS:GO.
Przygodę z e-sportem rozpoczął w 2007 roku jako dziennikarz. Założyciel bloga o sporcie elektroniczym - Esportz.pl. Zawodowo związany z branżą marketingową.
Przedsiębiorca oraz trener sportów elektronicznych. Właściciel organizacji e-sportowej Adversa Esports. Współtwórca programu innowacji pedagogicznej "Klasa E-sportowa"
Przewodniczący Koła Naukowego Prawa Sportowego UŚ. Całe życie związany ze sportem - były zawodnik, obecnie sędzią piłkarski.
Maciej "sawik" Sawicki
Jeden z pierwszych polskich komentatorów e-sportowych. Komentator Intel Extreme Master 2017 w grze Counter Strike . Właściciel domu produkcyjnego Mumin's Interactive.
Od wielu lat związany z polskim e-sportem. Były menedżer drużyn e-sportowych, organizator lub administrator wielu turniejów i eventów gamingowych, konferansjer. Obecnie sprawuje funkcję głównego PR-owca w agencji Galaktus PR, w Polsce odpowiada za wizerunek m.in. SteelSeries i ROCCAT.
Rondo im. gen. Jerzego Ziętka 1, Katowice
www.facebook.com/krolestwokatowice
Stowarzyszenie Sportów Elektronicznych (eSports Association) z siedzibą w Katowicach jest dobrowolną, samorządną i trwałą organizacją pozarządową o celach niezarobkowych, powołaną na rzecz rozwoju kultury fizycznej oraz sportu elektronicznego w Polsce. Koncentruje się głównie na inicjatywach oddolnych/amatorskich, a także kreuje kulturę i organizuje życie e-sportowe.
Organizacja wyznaczyła sobie 5 głównych celów:
1) propagowanie i rozwój e-sportu oraz jego dyscyplin;
2) szkolenie e-sportowe;
3) współzawodnictwo e-sportowe;
4) wychowanie przez e-sport;
5) profilaktyka e-sportowa, czyli zapobieganie niekorzystnym zjawiskom związanym z uprawianiem sportów elektronicznych.
Intensywnie pracujemy nad projektami w postaci:
- cyklicznego Ogólnopolskiego Kongresu Sportu Elektronicznego (OKSE);
- cyklicznej Gali Mistrzów e-Sportu (GMeS);
- Akademii Sportów Elektronicznych (ASE);
- regularnie wydawanego Biuletynu e-sportowego.
Jesteśmy w trakcie tworzenia uniwersalnego programu nauczania dla wszystkich dyscyplin e-sportowych, z uwzględnieniem elementów profilaktyki sportowej, medycznej i psychologicznej.
Aktualne informacje na temat naszej działalności możecie Państwo znaleźć na naszym Facebooku: